×

مصوبات مهم شورای پژوهشی- سه ماه دوم سال 96

-  پرسشنامه طرح پژوهشي آقاي دکتر پیمان نیرومند با عنوان «جبرهای لی پوچتوان توانا» مطرح و برای داروان معرفی شده ارسال شد.

- پیشنهاد دانشکده هنر درخصوص تأسیس مرکز پژوهش های فرهنگی و هنری در دانشگاه با حضور آقای دکتر ترابی عضو هیأت علمی وابسته دانشکده هنر مطرح گردید. در این خصوص ابتدا آقای دکتر ترابی گزارشی از ضرورت راه‌اندازی این مرکز با گروه‌های پژوهشی ادبیات در هنر و فرهنگ در هنر و نقش آن در توسعه پژوهش‌های هنری در دانشگاه و شهر دامغان را مطرح و تأکید کردند با رعایت ضوابط آیین نامه‌های مربوطه، راه‌اندازی این مرکز پیگیری شود و با توجه به توضیحات ایشان در خصوص توانمندی‌ها و از طرفی همکاری پژوهشگران شاخص در این حوزه موضوع راه‌اندازی مرکز پژوهش‌های فرهنگی و هنری دانشگاه تصویب و مقرر شد برای پیگیری به شورای دانشگاه ارجاع گردد.

- درخواست برنامه تحقیق سفر علمی ملی و بین‌المللی خانم دکتر اعظم کاردان به منظور انجام فعاليت پژوهشي با عنوان «ساختار نوارهای متعارف در هسته‌های لوتتیم» در دانشگاه لوند کشور سوئد در تاریخ 96/5/10 لغایت 96/6/24) مطرح و با درخواست مذکور مطابق با دستورالعمل اجرایی گسترش تعاملات علمی ملی و بین‌المللی در خارج از تقویم آموزشی دانشگاه موافقت شد.

- پرسشنامه طرح پژوهشي خارج از دانشگاه خانم دکتر آرزو رضایی با عنوان «بررسی تاثیر میوه سنجد بر پروفایل لیپیدی و هورمون‌های جنسی در خانم‌های یائسه» مطرح و پیشنهاد گردید تقاضای طرح، بعنوان طرح پژوهشی با مشارکت دانشگاه دامغان و دانشگاه علوم پزشکی البرز از طریق پژوهشکده علوم زیستی اصلاح و ترجیحاً مشارکت دانشگاه در این طرح کمتر از 50 درصد بودجه طرح باشد. بر این اساس در صورت ارایه مستندات داوری، کلیات طرح مورد موافقت قرار گرفت.

- آقای دکتر هوشنگ خیری و آقای دکتر علیرضا آلبویه به عنوان نمایندگان شورای پژوهشی برای عضویت در کارگروه نوآوری انتخاب شدند.

- درخواست دکتر مجتبی تاجیک درخصوص برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان «آشنایی با کدMCNP » مطرح و مقرر شد برگزاری کارگاه به مرکز کارآفرینی دانشگاه محول گردد.

- پیشنهاد دانشکده فیزیک درخصوص تأسیس پژوهکشده نانو در دانشگاه مطرح و با ضرورت تشکیل آن موافقت و مقرر شد برای پیگیری به شورای دانشگاه ارجاع گردد. ضمنا جناب آقای دکتر عادلی فرد به عنوان مسئول پیگیری امور و ارائه مستندات لازم جهت راه اندازی پژوهشکده مذکور مورد تأیید قرار گرفت

- درخواست آقای دکتر قاسم قربانی درخصوص تمدید مدت برنامه تحقیق سفر علمی ملی و بین‌المللی به منظور انجام فعاليت پژوهشي در دانشگاه آویرو کشور پرتغال (96/3/30 لغایت 96/5/31) تا تاریخ 96/6/10 مطرح و با درخواست مذکور موافقت شد.

- درخواست آقاي دکتر نادرتقی پور مبني بر شرکت و ارائه مقاله در کنفرانس بين‌المللي Subduction related ore deposits»» (ترکیه، 96/7/1 لغایت 96/7/4) مطرح و با درخواست مذکور موافقت شد.

- نتايج بررسي داوري طرح پژوهشی آقاي دکتر کاظم فاقعی با عنوان «نسبت جرم در نواختر کوتوله‌یOT J002656.6+284933 » مورد بررسي قرار گرفت و با عقد قرارداد موافقت شد.

- پیشنهاد تأسیس پژوهکشده علوم محاسباتی در دانشگاه مطرح و  با ضرورت تشکیل آن موافقت و مقرر شد برای پیگیری به شورای دانشگاه ارجاع گردد. ضمنا جناب آقای دکتر رضا پورقلی به عنوان مسئول پیگیری امور و ارائه مستندات لازم جهت راه اندازی پژوهشکده مذکور مورد تأیید قرار گرفت.

- درخواست خانم دکتر کتانه ابراری برنامه سفر فرصت مطالعاتی به منظور انجام فعاليت پژوهشي در پژوهشکده علوم شناختی و مغز دانشگاه شهید بهشتی تهران از تاریخ 96/7/1 لغایت 96/10/30 مطرح و با درخواست مذکور درصورت ارائه دعوتنامه رسمی موافقت شد. ضمنا با توجه به تأیید پرونده ارتقای ایشان به مرتبه دانشیاری در کمیسیون تخصصی، کسب امتیازات مذکور در آیین نامه فرصت مطالعاتی مورد تأیید شورای پژوهشی قرار گرفت.

- سرفصل دوره های مندرج در ردیف های 1 تا 5 جدول شماره 1 ماده 3 شیوه نامه اجرایی آیین نامه ارتقای مرتبه اعضای هیأت علمی آموزشی و پژوهشی دانش افزایی و توانمندسازی اعضای هیأت علمی مطرح و مقرر شد برای دریافت پیشنهاد برگزاری کارگاه به اعضای شورا ارسال گردد.

TOP